PT online v.3

Ja då har 3e veckan gått. Jag tycker det går bra trotts att inte denna veckans siffror är så mycket att skryta med

Sent på tisdagen fick jag mitt träningsprogram så på onsdagen gjorde jag mitt första pass mage, igår var det ben så idag har jag träningsvärk kan jag säga :) tungt med trappor, sätta sej etc :)

Denna veckan har jag skött mej med alla mål också, mellanmål har varit min stora prövning, äta så ofta har jag aldrig gjort.
Men nu går det bra, nu börjar det kännas att jag vill ha nån mål efter 3tim.

En annan prövning denna veckanhar varit att jag har haft grejerna och därpå götta suget, men jag lyckades stå tillbaka bra tycker jag

Nu ska jag ta å dra igång fredagens pass, överkropp idag så det ska nog gå bra :)

På återseende!


Vecka 3
Vikt: 75.0 (-0.1)
Midja: 81.0 (-1.2)
Stuss: 109.5 (-0.5)
Lår: 65.0 (+-0.0)
Överarm: 33.4 (+-0.6)

Publicerat i ...:PT ONLINE:..., 2013-03-22 / 10:02:00

  
Skrivet av: Helen

glömt svara, hon fick ingen medicin mot det utan vi kunde ge alvedon om hon hade ont. Men annars skulle det gå bort av sig själv men man ska alltid kolla upp med läkare om ett barn haltar eller säger att de har ont i benen då de kan bero på så mycket så kan nog vara bra att ringa och rådgöra med hc om ni behöver träffa en läkare med max :)

2013-03-30 / 15:33:00 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se
Skrivet av: Frida

Ja det är välbehövligt med lite vuxensällskap ibland. Även fast jag jobbar så hinner jag bli tokig av att bara gå hemma å tjata på ungarna
Kram

2013-04-10 / 12:47:37 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback