Väntar ivrigt

Jag och Agnes väntar ivrigt på att testföraren ska utses, eller jag är väl mer ivrig.
Trodde vinnaren skulle dras redan igår men det har den inte gjort vad jag vet.

Fattar inte varför jag tror jag ska vinna, haha.
Har ju aldrig gjort det tidigare, vunnit nån tävling via blogg eller fb. Men jag kanske har hopp på 2013 haha

Så jag fortsätter ju hålla tummarna.
Har velat testa en vagn med snurrhjul fram men jag vet inte hur det funkar i ett vintrigt Hälsingland, men det ser ju ut å vara så stora hjul på denna så jag har höga förhoppningar på att den skulle funka bra både på vintrigt väglag som lätt å smidig i stan.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2013-01-02 / 12:31:30

  
Skrivet av: Helen

Jo det svåra är att börja men när man väl kommit igång så försvinner de första kilona ganska fort :) Hörde att karma hade barnpassning vid vissa tider så då funkar de ju kanon men är ju en bit att åka för dig :S Längtar efter våren så man kan ta en massa PWs :) Men du klarar det, heja heja! :)

2013-01-15 / 17:50:28 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se
Skrivet av: Helen

Vore ju kanon det, behöver ju inte bli så dyrt heller då man kanske bara behöver ha 2-3 gånger för att komma igång med tränings och matschema :)

2013-01-16 / 21:43:42 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback