Längtar

Idag har jag tagit ett steg i rätt riktning, steget mot en piggare å förhoppnigsvis lättare 2barns mamma :)

Idag har jag anmält mej och betalat in anmälan till PTonline med Olga.
Ingen återvändo :)

Det enda felet nu är att jag måste vänta ända till 4mars innan det sätter igång.
Just nu är jag super taggad och hoppas på goda resultat. Jag hoppas att det håller i sej fram tills set börjar också :)

Daniel är iallafall med på noterna och det känns super, han måste verkligen vara med på detta annars lyckas jag aldrig.

Mitt mål med detta är iallafall att vågen ska visa -10kg innan solen värmer och stranden väntar :)
DET KOMMER JAG LYCKAS MED.... Det måste lyckas.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2013-01-16 / 23:57:12

  
Skrivet av: Frida

Härligt!!!

2013-01-17 / 06:16:03 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se
Skrivet av: Helen

blir nog kanon, synd att man inte kunde ha med olga på gymmet men gudars vilka resultat man ser på hennes fb sids. får peppa varann :)

2013-01-17 / 10:00:07 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se
Skrivet av: Helen

Lagom var ordet. Känner just nu att det känns alldeles lagom med två barn. Känns komplett på något vis. Visst är vi fortfarande ung och kanske blir sugen på en sladdis i framtiden. Men skulle absolut inte klara av att få ett till barn tätt. Men vi har inte sagt bestämt att "nu är det nog" utan blir det en till om 3-4 år så är det rätt just då. Men förmodligen har man blivit för bekväm med att barnen reder sig själv lite mer då :) Men tanken på en tredje just nu finns inte i vår värld! Vill ta vara på småbarnsåren med våra två små just nu. Komma i rutin med jobb eller plugg och resa :) Hur känner ni i den frågan? :)

2013-02-13 / 13:36:55 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback