Julstök

Faktiskt så har jag börjat med lite julstök fast inte änns 1advent har varit.

I förrgår fixa Max och jag med pepparkakshuset, gick förvånansvärt bra.
Igår åkte julstjärnor och ljusstakar upp, nu på fm har jag och Max bakat lussebullar (sådana med mandelmassa i) vi har även gjort en pepparkaks deg så vi kan baka pepparkakor imorgon tror jag.

Julklapparna är nästan klara, på min sida av familjen drar vi vuxna lotter om vem man ska köpa en julklapp åt. Än har vi inte fixat med det så de två klapparna är kvar att handla in.

Nästa steg är att det ska städas och sättas upp julgardiner.

Publicerat i 2012-11-29 / 14:02:56

  
Skrivet av: Rebecca

Jodå... han är bra nog sugen på en lillasyster emellanåt ;) Fast ibland så är det även ett starkt NEJ till svar när man frågar :p

I vilket fall är det något som får vänta nåt år till =) Nu när jag äntligen har fått lite jobb, så måste jag prioritera det ett tag =)

Kram

2012-12-12 / 16:15:14 ,   Bloggadress: http://bekkiis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback