Fy på mej

Ja herregud, var ju inte igår precis som jag gav ifrån mej nå liv här inne.
Dagarna rullar bara på i en rasande fart. Vet inte riktigt vad vi gör för att tiden springer iväg som den gör.
Liten blir större och hon är nu nästan 4 MÅNADER gammal vår lilla prinsessa. 
Max har klivit ifrån sitt värsta  års trotts så vi kan njuta av varandra. Visst finns det vilja å vrånghet kvar men det ser jag mer som hans personlighet och styrka än det helvete vi hade tidigare, för det var verkligen det de var innan, jag kände verkligen inte igen min söta å goa pojke.



Max växer mer å mer in i sin roll som storebror och är hemskt noga med att berätta att det är hans lillasyster och vi får absolut inte lämna henne hos någon, hon ska med hem är han noga å poängtera :)

På tisdag ska prinsessan på besök till Lisa på BVC då är det nästan bra precis  månad sedan vi var dit sist. Ska daska mej i röven å skriva ner en uppdatering efter det besöket.



Mer jag ska göra i veckan är å ringa å boka tid för dopet. Börjar få lite panik över det nu. Känner mer stress över dopet denna gång. Hade det inte varit för att Max är döpt hade jag nog skitit i det känns det som :/
Men nu är det så att hon ska döpas så är det bara, men lika som med Max tänker jag inte slänga ner all min energi i det. Det får bli ett lika enkelt dop denna gång.
När Max skulle döpas försökte jag leta någon som kunde sjunga Hanna Hedlunds Besvärjelse. Tycker den är sååååå vacker. Men hitta ingen som kunde sjunga den då å lär ju inte hitta någon denna gång heller.

Så kommer köra dopet i Kapellet här i Hällbo



Skillnaden blir väl att denna gång kan vi ha fikat efteråt i våran egna trädgård istället för hos Farmor å farfar.

Näe nu ska min son få lite "malon"
Stackarn har tjatat lite nu :)

Hörs till veckan då ;)
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2012-06-03 / 13:39:28

  
Skrivet av: Josefine

Jag skulle säga att jeansen är normal i storleken, jag har M på mina och har för det mesta 38 på byxor.. Men de är liiite stora..

2012-06-12 / 21:52:31 ,   Bloggadress: http://josefinefagerhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback