Orbaden och campingliv

Daniel skulle jobba mycket nu de sista dagarna innan semestern så jag packade väskan och tog barnen till orbaden där mina föräldrar ställer upp husvagnen till varje sommar.

Vi kom hit igår kväll och jag följde då med Max ner till badet så han fick plaska lite
Första badet iår för honom.



Efter en mysig natt i husvagnen klev vi ut i strålande sol. Frida f, Vilda och lilla Leia kom så tog vi vårat pick å pack å knata ner till stranden.
Alla barnen skötte sej galant tycker jag.




Igår kväll fick Agnes sin första smakis också, hon fick smaka lite gröt ååååå gud vad smaskigt det var :-)

Ikväll ska hon nog få smaka lite till.
Men nått som är mindre roligt är ju att hon helt plötsligt inte vill ta ersättning, prova igår å hon vägrafe å blev bara argare å argare.
Så detta måste vi nu öva på för om två helger ska jag, Daniel, Lars å Frida på Takida å då tänkte vi vara barnfria.
Så nu ska vi träna, träna, träna.

Näe nu har jag en donna som vill ha lite mat.
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2012-07-05 / 16:47:39

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback