Dags för dop

På fredag är det dags, då ska lilla Agnes Märta döpas



Än har jag inte bakat nå, å imorgon ska det tydligen bli fint väder så då tänker inte jag vara inne å baka. kan bli spännande :)
Idag har jag provbakat en..... ja vad heter den, tårta med överdrag av maräng (?)
Har aldrig gjort en sån själv å jag är inte riktigt vän med våran ugn, men jag lyckades :D
å det är ju en busenkel tårta å göra så jag är hemskt glad att jag å ugnen sammarbetade så bra denna gång :)

Så bakningen är en grej.

Andra grejen att oroa sej för är ju vädret, fikat ska nämligen hållas i trädgården å denna sommaren har ju inte visat sej från sin bästa sida
Till råga på allt håller taket på huset å fixas..... vackert haha

Men nog ska det lösa sej, ska bjuda snickarna på min test tårtan imorgon å be att dom ska städa upp fint på fredag innan dom slutar :) haha

Nu ska jag krypa ner i sängen å planera hur jag ska lyckas med bakandet......... annars finns det ju affärer som har goda kakor :)


Å förresten, tack mamma som har broderat å fixat ny rosa rosett på dopklänningen.... TACK TACK TACK
Publicerat i ...:AGNES:..., 2012-07-23 / 22:05:40

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback