Uppdatering: Vecka 25

24+4

Idag har inte varit någon bra dag

Fick åka hem från jobbet efter halva dagen efter att inte ha varit nå vidare pigg.
Det kändes så som det känns i kroppen när man har sovit typ bara 1tim på natten.
Lite som att jag hade lågt blodtryck. Alldeles matt å klen. Skulle sopa och blöt torka golvet på jobbet då var jag tvungen att sätta mej ner med jämna mellanrum för det kändes helt som att luften gått ur mej å lite snurrigt.

Somnade i soffan typ direkt å när jag vakna kändes det helt ok. Men nu när jag precis har ätit är det lite samma känsla.
Kan det bli lågt blodtryck efter man ätit eller har nån någon koll på vad det kan tänkas vara?


Publicerat i ...:GRAVIDITETEN (#2:)..., 2011-11-10 / 17:55:00

  
Skrivet av: Madelene

Låter som en kombination av lågt järnvärde och blodtryck. Jag blev också så där och min läkare rekommenderade salt, promenader, kaffe och järntabletter

2011-11-10 / 20:47:08 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Madelene

Ja men jag hade bra järnreserver, en bra bit över medel så där kan jag inte uttala mig. Var själva hbt som var lågt på mig. Ja det där med tid är verkligen ett mysterium :/hoppas du lyckas klämma in det någonstans iaf :)

2011-11-11 / 08:14:18 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Madelene

Ja jag tycker också att dom är väldigt lik varandra, ska bli spännande att se hur det ser ut om några månader, tycker utseendet ändras så mycket den första tiden :)

2011-11-14 / 10:57:29 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: helen

Kul med din gissning, ska bli så spännande att se. Här ändras magkänslan från dag till dag :) Jag blev jättematt nu i kroppen när mitt blodsocker svängt så mycket, yr och illamående, kanske är det du känt. Kan som sagt vara mycket! söt liten mage du har :)

2011-11-29 / 18:59:04 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback