Max ska bli storebror :D

Ja nu är det dags å släppa våran nyhet tycker jag.
Men det kanske redan är några som sett klockan som tickar här till vänster? :)

20 Maj TROR jag att min första dag på sista mensen var.

31 Maj, då var jag till Astrid och tog ut spiralen. Daniel och jag hade då bestämmt oss för att försöka ge Max en lilla syster eller lille bror.

27 Juni tog jag graviditetatestet. Jag hade då kanske i 1veckas tid väntat på att grejerna skulle komma, men tyckte att vi kan väl inte ha lyckats på första försöket denna gång också.

Jag tog testet å lämnade det på toaletten sen fick Daniel äran att kolla det.
Han var cool lugn för han trodde sten hårt på att jag inte skulle kunna vara gravid redan.
Men visst var jag det och det stod "GRAVID  3+" på stickan.

26 Aug har jag fått tid för första besöket hos Astrid, å enligt deras räkning kommer BF vara 23 FEBRUARI, alltså på Max födelsedag, kul... Bra planerat, haha

Men enligt mej kommer BF datum vara 27 och det är det datumet jag kommer gå på tills UL säger sitt :D.

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN (#2:)..., 2011-08-19 / 12:00:00

  
Skrivet av: Madelene

Men gud vilken underbar nyhet, stort grattis till er!! :D Får se till att styra upp många mammaträffar nu när vi blir hemma samtidigt! :)

Kramar

2011-08-19 / 20:18:49 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Härligt! Nu behöver jag inte vara tyst längre va?:-D

2011-08-19 / 21:31:01 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

Stort grattis till er!! :)

2011-08-20 / 00:53:59 ,   Bloggadress: http://missblackandwhite.blogg.se/
Skrivet av: Ida Stridh

svallret går ju här på byn så jag hörde det här i veckan men vågade inte säga nåt :)

STORT GRATTIS till er alla tre! <3

2011-09-08 / 19:40:36 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback