Dagmamma...

joru nu har stora Maxen börjat hos Dagmamman Barbro. Eller han håller på å blir inskolad just nu. Vi började för 2veckor sedan. Första veckan var vi dit på måndag och onsdag, då var jag och Daniel där hela tiden i typ 1-1,5 timmar. Sen på fredagen var han själv där i 1,5 timme och det gick fin fint. På måndagen veckan efter (då är dom på "lokalen" uppe vid skolan då var han också själv från 9-10.30 Gick också jätte bra. han grina till lite när jag skulle gå men det gick över lika snabbt som det kom. Sen hade han lekt på hela dagen. Sen blev han febrig så det blev inte mer hos dagmamman denna veckan.
I dag var han på "lokalen" igen men nu lite längre, från 9-12.30 och det gick också jätte bra. Han sträkte armarna efter mej när jag skulle gå men inge sura miner ändå. STORA KILLEN DÅ :) Daniel hämtade honom idag för jag skulle iväg på rehab så jag vet inte exakt vad han gjort. Eller han hade ritat en tekning till mej åsså var han jätte jätte trött när han kom hem det vet jag :)
Imorgon är Barbro ledig så på onsdag ska vi dit igen OCH DÅ ska han var där från 9 ända till 15.... Men det ska nog gå jätte bra tror jag :)

Vad har hänt mer då. jo han var ju som sagt febrig förra veckan. Första gången han är sjuk lill fisen. Eller han hade feber en kväll i höstast någon gång. men det gick över på en kväll.
Nu hade han feber i 5dagar. han låg på närmare 40grader :( Så det var en liten gnällig vecka med dåligt ätande å sega dagar. men vi överlevde det å :)

Nu är han pigg å glad och har börjat äta igen, tack för det :)
Lite bus har vi hunnit med också :)







Näe nu ska här sovas så jag orkar upp imorgon.
För det KAN vara så att jag får träffa en kär gammal vän imorgon som är hemma på besök. hoppas hoppas hoppas. :)
GOOOOD NATT
Publicerat i ...:MAX 1 ÅR --> :..., 2010-05-10 / 23:41:19

  
Skrivet av: Marion

Vad skönt att det går så bra hos dagmamman :) Han är duktig Max!

2010-05-11 / 09:44:27 ,
Skrivet av: Mela

vad stor han har blivit :-)

Skönt att det verkar gå bra hos dagmamman :)

Ayla börjari augusti först hon, hade gärna haft in henne nu i vår men fanns tyvärr inga platser ledigt :(

2010-05-13 / 08:57:00 ,   Bloggadress: http://mikaelajensen.blogspot.com
Skrivet av: Madelene

hehe :) pojkar verkar ha sidan som favorit när de sover :)

2010-05-17 / 22:25:07 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: helen gravid v30

tack för din gissning. Hoppas som du tror, att bebis inte kommer vara jättestor. åh så söt och charmig max är på bilderna. :) <3

2010-05-19 / 10:07:59 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback