Veckorna går

JAG LEVER..... jo det är sant jag gör det fast man inte kan tro det.

Här hemma är det full fart, på Max men inte på mamma :) Jag har nu hoppat på kryckor i 5veckor å nu kan jag det här. Men nu ska det bara vara 1vecka kvar, med gips iallafall hoppa på kryckor kommer jag väl göra en stund efter också men gipset försvinner iallafall så man kan duscha som folk.
Men jag kan ju säga att det inte är lätt att ta hand om en busig 1åring medans man själv har fullt upp att ta sej fram själv. Tur man har nära och kära som kan ta hand om oss, de första 3veckorna var Daniel hemma med oss sen de senaste 2veckorna har min mamma varit här med oss och hon har fullt upp för mitt i allt måste hon ju städa hela lägenheten, eller köket snarare :) Men inte har jag nå emot det inte, då blir det riktigt städat någon gång. Tack snälla mamma.

Under dessa veckor jag har hoppat på kryckor har Max lärt sej gå riktigt så nu går han hela tiden.... Stora killen våran :)
Så nu går Max å jag går på knäna bredvid :D

Jag försökte filma Max när han går men då var han intresserad av något annat än att gå men jag bjuder på den film snutten iallafall



Sen skulle jag lägga upp en film på Max os mössa men jag laddade upp fel film men jag visar den här ändå :)


  
Ni får bilder på de mössor jag änsålänge har virkat till Max.


Detta är en bild från tidigare idag då Max prov satt Tucker Hibberts vinnar maskin, YEEEEAAAH!
Han tyckte det nog var lika fränt som mamma :/ haha självklart prov satt jag denna maskin också men ingen vela föreviga det med ett foto :(


Max i nya solglasögorna. Bra frän son man har ;)

Ja då har ni fått lite bilder från min mobil, därav den bästa kvalitèn :)

Kan ju även bjuda på några av de smycken jag har gjort, tyvärr har inte alla hamnat på bild men några kan ni få titta på.

           

Näe nu får det vara nog för denna gång :)
Ha det så bra och SOV GOTT

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-03-30 / 00:23:50

  
Skrivet av: Catta

Åhh vilka fina smycken du gjort!!! Nåt du gör på beställning?!

2010-03-30 / 12:13:43 ,   Bloggadress: http://catttaengman.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Ja men Elin man får faktiskt ändra sej om man vill:)

Jag ändrar mej hela tiden:)

2010-03-30 / 20:55:28 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback