MAX 1 ÅR

Men nu mina kära vänner har jag tagit tummen ur å hämtat kameran i köket, haha



Vi Firade Max födelsedag på lördagen den 20feb, han fyllde ju inte år föränns på tisdagen men då jag fått en sån passande tid för operation i Uppsala på måndagen, så vi tog beslutet att fira helgen före eftersom jag inte visste hur pigg jag skulle vara dagen efter op.

Först var det paketöppning





Mormor & Morfar: Lego buss, lego 4-hjuling, vårjacka och svarta jeans
Morfar: Bagera mysdress i svart och lime grönt
Farmor & Farfar: Seriefotografering på Wåhlsteds då Max även kommer vara med i deras tävling "Årets busunge.
Moster Helène m.fam: Traktor som åker framåt om man trycker ner gubben som sitter i
Lars, Frida & Höken: Napp skål och boken Max nalle
Moster Frida m.fam: Boken Max potta
Gammel Farmor Ulla: pengar





Det var ett lyckat kalas med glada miner hela dagen :D
Vi tackar alla som kom och delade Max 1års dag med oss, Max tackar för alla fina presenter han fick.



Passar även på att lägga upp lite bilder från bästa kusinens födelsedagskalas. Han blev nämligen hela 4år den 9mars.




mamma Frida hade pysslat ihop en Byggare Bob tårta





Avslutar med en bild på Max när vi firade pappa Daniels födelsedag (ja vi är en hel hög som fyller år i januari, februari, mars)

Publicerat i ...:MAX 1 ÅR --> :..., 2010-03-09 / 12:22:45

  
Skrivet av: Frida

Härliga bilder!

2010-03-09 / 13:04:55 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Jag snor lite bilder på mannen :)

2010-03-09 / 23:23:00 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback