Ikväll?

Jag ska försöka hitta tiden ikväll för att lägga ut bilder som jag lovat. Tiden bara springer iväg sen är det inte så lätt att sitta vid datorn nuförtiden. Så fort man sitter vid den ska Max vara med och trycka (eller slå på den är kanske en mer rätt formulering)
Men som sagt håll ut till ikväll så ska jag sätta mej i köket å försöka få till något för er att titta på.
Har ju skaffat en barn grind nu så då kan jag stänga in honom med pappa i vardagsrummet :)

Näe nu måste jag skynda mej. Ska vara hos farmor Ulla kl 12 för lite lunch sen drar vi direkt till Röste för att fira bästa Williams födelsedag :)
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-03-07 / 11:40:40

  
Skrivet av: Frida

Ja de har varit jätte mysigt i dag:)



Jag tror faktiskt att det är nåt med pigmenten som kan reagera annorlunda och man kan få fula fläckar kvar sen. Jag brukar ju kunna vara känslig på näsan och de är väl de jag är mest fundersam över. Men de lilla jag har provat nu så verkar de gå bra i alla fall.

Kram kram

2010-03-07 / 11:45:46 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback