TJAAAAAA!

Men nu tjejer & killar har jag "hittat" fram till kameran igen. Har lixom glömt av min älskade nikon ett tag här.
Mycket med jobb så jag är helt färdig på kvällarna.
Men i helgen hade vi lite av en mini semester kan man säga. Åkte till syster Frida & Tom i Falun å njöt å mådde gott. Badade, var på inflyttnings fest, åkte räser båt å njöt på en altan ett foppa toffel kast från sjön.

Ikväll ska jag på Mary Kay möte så bilder kommer imorgon hoppas jag.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-07-12 / 10:07:37

  
Skrivet av: Frida

Ja Elin nu börjar vi sakna dej! Bilder,bilder,blider!!!!! :p

2010-07-12 / 11:21:26 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Madelene & Vincent

Ja bilder ser vi fram emot! :D

2010-07-12 / 22:11:11 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Frida Granath

men kom igen nu då. Tom och jag vill se bilder.

2010-07-13 / 21:19:38 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback