Han lär sej den lille...

Nu går det undan här hemma. händer så mycket med våran busunge de senaste veckorna tycker jag.
Måste ju berätta lite om det

På självaste julafton började han kryma RIKTIGT, sen dess har han bara krypigt så.
Han ska klättra på allt. Det börjas även ska klättras upp för saker.
I Torsdags började han vinka när man säger "hej hej"
Sedan i fredags står han riktigt bra själv. Kanske kommer börja gå snart??? vem vet.
Han har börjat små dansa till musik, vikar på kroppen och nickar med huvudet... tihi sötsnöre

Han har ett jäkla humör när det väl tittar fram (det kan vara nått han har efter mej :/ Daniel är ju snällast i världen)
När det är dags att sova kan han visa dom sidorna, spelar ingen roll om det är sovning på dagen eller för natten. Syns att han är jätte trött men är så vrång och vägrar somna. Men med lite tålamod så somnar han tillslut.
Han lägger sej fortfarande framåt 21 på kvällarna och sover till 9 på morgonen. Har jag lite tur kan han somna om efter vällingen en stund, men det händer för sällan tycker jag :) haha

Nu ska jag gå å busa med Max, kanske ska öva lite mer på att stå :)
Sen vet jag inte mer vad dagen har att erbjuda mer än att jag ska på måndags möte för Mary Kay ikväll.

Ha så gott sålänge



Publicerat i ...:MAX:..., 2010-01-18 / 10:06:42

  
Skrivet av: Frida

Åhhh storgrabben! Va duktig han är:)

2010-01-18 / 12:02:41 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Madelene

hihi, stor pojken! :)

ja jag hoppas att den största oron hinner lägga sig och som sagt att man får mycket information på föräldragruppen! :) Och om inte så får jag försöka komma ihåg att skriva ner alla frågor så att jag kan få svar, för jag glömmer alltid bort vad jag undrar när jag väl får chansen att fråga! :p

Kram

2010-01-23 / 21:27:25 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Hallo! Jo jag är lite bättre, min fot går de ju inte och göra nå åt men dom fixa så jag slapp ha ont ialafall. De är dit jag också har varit, tror han hetta Hans Wahlström om jag inte minns helt fel :) Vad var det du skulle göra då? Ska du operera båda hälarna? Har du varit till Samariterhemmet förut?

2010-01-24 / 12:00:29 ,   Bloggadress: http://liinadahlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback