Förlåt

Jätte stort förlåt för min dåliga uppdatering här :(
Men jag hinner helt enkelt inte med eller orkar. Men snart har jag nog friska krafter att sköta bloggen som jag borde sköta den.

Till nyår tog iallafall jag, Daniel, Max, Frida & Lars vårat pick och pack och begav oss upp till Hamra ovanför Funäs för att fira det nya året. På natten kom grannarna Sandra. Lars, lilla Vendela, Stina och jonas.
Vi Åkte på onsdag fm och kom hem på lördag em.
Vi hade jätte trevligt där uppe, lugn och ro och bara mös.
På självaste nyårsafton fick jag känna en liten buff från Lars och Fridas lilla sötis i magen, det är jag hemskt stålt över, att h*n ville "visa" sej för mej :D tihi, längtar tills april då det lilla knytet kommer :)

Ska försöka gå igenom bilderna från de dagarna så jag kan bjuda på några här, har inte änns packat upp kameran ännu. Men jag ska ta mej tid för det nån dag här. Det är som sagt full fart här om dagarna, Max är ett litet busfrö som river i allt utom sina leksaker, dom verkar inte det minsta intressant för honom haha

Har hittat en såndär fin lista på en blogg som jag tänkte försöka svara på så har ni nått att läsa här på bloggen.
En stor medalj till er som orkar gå in och kolla här titt som tätt. Och jag lovar att jag ska bättra mej i en snar framtid. HÅLL UT!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-
Födde vår älskade son Max.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Sandra, sen har jag träffat många nya vänner för att dom just har blivigt föräldrar vi familjecenter

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
- Nej, å så kan det få fortsätta vara detta år hoppas jag

5. Vilka länder besökte du?
- Inget

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
-  Inget som jag kan komma på, en skön utlands semester med familjen kanske.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
-
 23 februari, Dagen då Max föddes. Helt jävla fantastisk om jag får uttrycka mej grovt.
 
8. Vad var din största framgång 2009?
- Oj, framgång som mamma ledig?

9. Största misstaget?
-  Inget jag kan komma på :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Nädu jag har klarat mej hemskt bra det året 

11. Bästa köpet?

- Våran nya bil.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Med all rätt går mycket till älskade Max.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Blir enformigt det här men Max och fästmannen Daniel gör mej alltid glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
-
ååååh vad svårt, kan fasiken inte svara på det

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-
Gladare helt klart 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Träffat mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- suttit framför tvn

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
- Morgonen började med att jag och Max åkte till mina föräldrar i Röste för julfrukost vid 9 tiden. Sen åkte jag hem å hämtade sambon och åkte till hans föräldrar för julmat och paketöppning, vid 19 tiden åkte vi till min syster i Lottefors där hela min släkt firade jul, där var det paketöppning å julspel som gällde.

19. Blev du kär under 2009?
- Är ju alltid kär i Daniel, sen kom ju nya KÄRLEKEN MAX ♥

20. Hur många one night stands?
- Inga såklart.

21. Favoritprogram på TV?
- Greys Anathomy.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Det tror jag inte. Hatar är ett så starkt ord.

23. Bästa boken du läste i år?
- Hemskt dålig på att läsa böcker, önskar att jag var bättre på det.

24. Största musikaliska upptäckten?
- Erik.

25. Något du önskade dig och fick?
- Japp, världens sötaste son.

26. Något du önskade dig men inte fick?
-  En storvinst på triss :P

27. Årets bästa film?
- Falk filmerna var bra. Även trilogin Flickan som lekte med elden et.c

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Men gud vad gjorde jag då. Bjöds väl bara på fika här hemma.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  NÄe tror fasiken inte det..... Eller en storvinst på triss då kanske haha

30. Vad fick dig att må bra?
- Min familj

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Ingen

32. Vem saknade du?
- Malin saknar jag alltid, träffar henne på tok för sällan.

33. De bästa nya människorna du träffade?
-
MAX självklart.
Och De i mammagruppen är ju bara för härliga, hemskt trevliga tjejer


Så då har ni fått nå å läsa.
Nu blir det sängen för mej.
Ha det så gott alla, och härligt att det än finns några som läser min blogg...
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-01-05 / 00:43:31

  
Skrivet av: Frida

Ja EliN de här är vi inte bortskämda med nu för tiden, men ibland så kommer det ju ett liv emellan allt bloggande oxå:)

Pössen å kramen!

2010-01-05 / 14:17:01 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Tror banne mig att under-ögena-rollen funkar :) Dum som man var/är så tog jag ingen "före" bild :p Men som sagt... Tror att de funkar :) TACK!

2010-01-05 / 21:58:02 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback