Nära till bäbis?

Ja det var ju meningen att jag skulle hålla er alla uppdaterade på vad som händer för Frida & Lars när det var adags för förlossningen. Men jag har varit i Kläppen på skotercross hela dagen och via mobilen kunde jag av någon undlig anledning inte komma in å skriva något här. Men på Facebook har uppdateringarna kommit.

Men jag uppdaterar er nu till er jag inte är vän med där

09.50
Frida har haft en skit natt och nu Jävlar får h*n inte vara kvar längre om jag uttrycker mej hem hennes egna ord :) hon har nu värkar med 2-4min mellanrum. Hon har även haft lite rosa flytningar under hela natten. Så då gissar jag på att hon håller på å öppnar sej.Hon har ringt till förlossningen men dom sa åt henne att lugna sej och se om hon kan slappna av om värkarna har något med att hon stressar upp sej (? Sjuk kommentar enligt mej) Frida ska nu försöka sova en stund, kan hon inte det åker dom in nu snart

12.05
Frida ger upp så nu bär det av till Gävle och förlossningen. :)

12.30
Hon flåsar på i bilen med 2-3min mellan värkarna. Spännande å se hur mycket hon är öppen när hon kommer in. Tror hon har jobbat på bra hemma så jag hoppas det är några cm.

-------

Väntar ivrigt på uppdatering från förlossningen. Samtidigt hoppas jag att hon har fullt upp å inte tid att uppdatera mej. Sist jag hörde från henne var hon lite bekymrad över att gjorde det så ont nu vet hon inte hur det ska bli längre fram i förlossningen. Men jag tror jag lyckades lugna henne lite. :)

14.25
Frida har nu fått komma in på en sal. Hon har jämna värkar och nästan öppen 5cm. Bra jobbat gumman :) nu stänger hon även av mobilen så vid nästa uppdatering från henne hoppas jag är en bild på underverket :) kämpa kämpa


I skrivande stund såg jag att mitt sista mess med orden "Lycka till" NU har levererats. Kan det vara så att allt är klart och hon har startat mobilen. Ja man vet aldrig :D
Jag väntar ivrigt på ett fint mms eller samtal från henne.

ÅHHHHH
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-04-24 / 19:28:56

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback