Man har väl fått nussa bäs

Joru, idag fick jag äntligen mysa med Prinsessan, eller VILDA som nu har blivigt hennes namn.
Åhh vad liten hon var, tänk att Maxen varit sådär plutti plutt också. Man glömmer så snabbt bort tyvärr.

Å jag ska ju inte sticka under stolen med att jag blev BRA SUGEN på att gå med en gravidmage å få vara med om en fantastisk förlossning igen och tillslut få hålla ett sånt litet knyte igen. Max måste ju få ett syskon.

-Men jag ska lugna er och Anna-Märta :) vi ska vänta ett tag till :) Nu har ju jag Prinsessan eller förlåt Vilda som jag kan dämpa mitt begär med. haha.

Hon var iallafall super duper söt, tänk vilken vacker varelse ni har skapat Frida och Lars. Skit bra gjort rent ut sagt.


PLUPPIPLUPP


Ja man kan ju säga att jag mös


Behöver jag skriva nå, sööööötis


Mor & dotter


Max kolla en snabbis på Vilda sen hade han fullt upp med att riva med alla grejer som fanns framme

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2010-04-27 / 22:23:43

  
Skrivet av: Frida Granath

Meeeeen jag tror jag dör vad sööööt.

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill åsså.

2010-04-27 / 22:31:44 ,
Skrivet av: Therese

Ja, det är konsigt att alla ska lägga sig i :P

Och som du säger så är ersättningen idag så bra. Jag känner många som ger/gett sina barn det, och inte har det blivit nå fel på dom iaf :) haha

vad söt hon är lilla Vilda :) Och stora Max också :) Som du skrev, man glömmer snabbt hur små de har varit!

2010-04-28 / 09:48:43 ,   Bloggadress: http://thogstrom.blogg.se/
Skrivet av: ♥ mikaela

Klart jag kan hjälpa dig med din blogg. :) Föreslår att du mejlar mig dina önskemål, om färger, texter osv. Och bifogar de bilder du vill att jag ska använda, samt dina inloggningsuppgifter så ordnar jag det. :)

Jag har laddat hem det för rätt länge sen, kör med Photoshop CS3. :) Men det funkar fint. :) Om vi ses någon gång kan du få snatta filerna från min dator ;) hihi. kramar

2010-04-28 / 19:03:00 ,   Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Hihi:) va fiint:)

Vilken tur att vi ordnade så du får nussa bäs:p

Kraaaam

2010-04-28 / 20:43:52 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ja, visst är det sjukt va man glömmer fort hur liten dem var! Snart kommer du med en mage igen ska du se s. Måste säga att Maxen har oerhört snygga kläder på sig på bilden :)

/M

2010-04-28 / 21:08:55 ,   Bloggadress: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback