Lördag

Undra vad denna Lördag har att erbjuda då. Vädret ser inte så jätte härligt ut, men det regnar ju inte iallafall.
Daniel är nu ute å vår städar garaget å ska byta till sommardäck på "Pallesaten" =Passaten.
Tänkte jag skulle passa på att skicka ut Max så han får leka av sej. Vädret har inte varit så rolig de sista dagarna så då har vi inte varit ute nå. Sen har Max börjat öka sitt revir å drar iväg till grannarna å han lyssnar absolut inte när jagropar på honom. Så det är lite problem för mej när jag FORTFARANDE hoppar på kryckor.

Igår upptäckte jag två nya tänder på Max uppe. osäker på vilken tand det är, men dom sitter lite längre in, kan vara tand 5:4 och 6:4

Sen ska vi försöka åka ner till Bollnäs å Röste, måste hämta mina Mary Kay grejer då jag ska ha gravid/nyblivna föräldrar träff här hemma hos mej imorgon em.
Blev inte så många anmälda men det ska bli hemskt kul ändå. Är 3 tjejer som kommer så det är ju inte så lite iallafall, en "vanlig" klass när jag åker hem till någon är det max 4 som kan vara med så det är ju bra ändå.

Sen ang mitt gips så är det som sagt kvar och än har jag inte fått någon tid att ta bort det :/
Kom äntligen fram via telefon i Torsdags. Då kulle hon ringa till någon som i sin tur skulle höra av sej till mej under dagen. Tror ni att dom ringde tillbaka, NEJ
Så igår fm ringde jag igen för att höra hur det gick. SJÄLVKLART HADE DOM STÄNGT DÅ.
Så jag kan ju inte påstå att jag har turen på min sida, eller kan det vara så att jag för all framtid ska ha gipset kvar? ja vem vet.



I början av mars var vi och fotade Max hos Wåhlstedts vilket gör att han även kommer vara med och tävla i Årets Gullunge 2010 :),
Igår var dom äntligen klara så jag tänkte bjuda på dom här (bilderna är fotade med mobilen på bilderna, därav den kanske dåliga kvaliten)

                    

Sen igår passade jag och Max på att måla lite innan pappa kom hem. Det blev nästan mer färg på Max, på bordet och på matstolen, men det är så det ska vara när man målar med barn, eller hur?
Sist vi har målat med Max har han fått ha napp så han inte får färg i munnen, denna gång hade han inte det å det blev som det blev :)



Näe nu får det vara färdig bloggat för denna gång så ska jag å Max klä på oss å gå ut och hälsa på pappa Daniel

Publicerat i ...:MAX 1 ÅR --> :..., 2010-04-10 / 12:12:33

  
Skrivet av: Rebecca & Robin

Va skönt att höra, då slutar nog Sam också förhoppningsvis.

Är nog som sagt bara nåt dom gör för att det är kul och går att göra =)

och ja, tokig blir man ju :p Går ju liksom inte att säga till han att sluta heller =)



När dom har fått första tanden, rullar det liksom på med allihopa på en gång då eller?

Jag blir helt svettig av att se alla vita små gryn som verkar ska komma upp i Sams mun nu på en och samma gång :p Men det kanske ska vara så?



Kramar

2010-04-13 / 22:31:22 ,   Bloggadress: http://bekkiis.webblogg.se/
Skrivet av: Linda - BF 7 maj

Vilka fina bilder, han ser så otroligt glad ut! :D

2010-04-14 / 16:39:01 ,   Bloggadress: http://lindakonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback