Grays Anathomy

Idag har varit en lång dag i väntan på att Grays Anathomy skulle börja.
Men äntligen var det dags. Frida kom förbi och hon hade med sej cheescake, passionsfrukt och physalis. Vi satte oss och var redo. Jag hade sett de första 5min på kanal5`s hemsida så jag satt lugnt å vänta.
Jag ska aldrig göra så mera, för jag hade ett inre lugn på att det är ju klart han klarar sej. Iallafall enligt de första 5min var det ju klart att det inte var han. 
Jävla skit, GEORGE...... George av alla mäniskor i serien. Iof så hade det inte varit bättre om det var någon annan.. MEN GEORGE

 

Jaja vi får hoppas att Izzie klarar sej nu. Jag var ju näst intill stensäker på att hon skulle kasta in handuken. Har för mej att jag har hört att skådespelaren som spelar henne har sagt att serien tar upp sån tid och stoppar henne för att spela in film. Men nu vet man ju inte. Måtte hon klara sej så det inte händer nå hemskt igen.

Näe nu ska jag se om det visas nån bra film på tv, annars blir det sängen. Klockan är ju rätt mycket så sängen skulle vara ett smart alternativ.
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-09-30 / 23:26:49

  
Skrivet av: Frida

Ja du Elin, de där var riktigt kasst faktiskt! Man hade ju varit lite förberedd på att Izzie skulle sluta, för de hade man ju hört....men Georges av all de trodde jag då inte.

Nu ser vi fram emot resten:)

Kraaam

2009-10-01 / 10:26:03 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Cliffhangers är bland de värsta som finns. Jag följde Prison Break slaviskt och där lyckades dom alltid avsluta avsnitten på ett vääääääldigt jobbigt och retfullt sätt.

2009-10-01 / 17:53:30 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback