Camping i Vinströmmen

Fredag - Lördag lånade jag Daniel och Max svärföräldrarnas husvagn för att åka till Vinströmmen och campa med mina föräldrar, moster och Lars & Frida.

Vi var först på plats på Fredag eftermiddag. Vi ställde upp vagnen, fixa lite mat åt oss själva och MAx och sprättade den första ölen i väntan på de andra.

När alla var på plats fixade vi till en mysig brasa och satt bara och njöt


Den gamla känslan från det underbara husvagnslivet kom snabbt. Det är ju såhär jag har blivigt uppväxt. När vi var ute med husvagnen hela familjen. Var bara min syster Frida och kusin Therese som saknades.


På lördagen satt vi och pratade skit och hade det bra, Max satt på en filt ute å lekt glatt.


Efter lite lunch gick vi en liten promenad. Vinströmmen är ju bara för vackert. Det är en maffig natur dom har där.

Efter promenaden tog jag, Daniel, Lars och Frida bilen för att bl.a åka till Sandsjön (där campade vi också mycket när jag var mindre) och Frostkilen. Sen åkte vi till Voxna där Fridas familj har en stuga för att gå på toaletten :D Så då klarade vi av en två dagars camping och slippa gå på ute dass :D Stort plus...

Efter denna resa blev man bra sugen på att skaffa husvagn faktiskt, men det får vara en senare fundering. Finns andra grejer på listan som vi vill ha först. Ett hus te.x :)

Så, då har ni sett vad vi har haft för oss denna helg. Nu ska jag ta hand om en små grinig son som har gått och blivigt snuvig :( Just nu sover han här bredvid mej, men han kommer nog vakna ett X antal gånger denna natt också... Bara bita ihop och kliva upp för att trösta sonen. Gäller att jag är allert också så att inte pappa Daniel vaknar. Han måste få sova eftersom han ska upp vid 3-4 inatt för att åka och jobba.
I detta läge önskar man att man hade en extra säng som man kunde ha här ute i vardagsrummet så man slipper smyga så mycket.

jaja så är det.

 

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-09-07 / 22:43:47

  
Skrivet av: Frida

Vilka härliga bilder!

Ja visst är de bra med skithus:)

Kraam

2009-09-08 / 10:40:14 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Ja absolut vill vi ha ett foto på pyjamasen =)

2009-09-10 / 11:45:13 ,   Bloggadress: http://ninaihallbo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vad mysig höst ni verkar ha där hemma!! Och Max är ju svinsöt!



Jag har precis badat i poolen och har det rätt gött på min praktik här jag!



Puss och kram

2009-09-13 / 01:17:11 ,
Skrivet av: Therese/Lillmoster

Tack snälla för alla bilder! sitter och dregglar över lillvännen nu! :)

och vad gulligt du hade skrivit om att du saknade mig och Frida! :)

Nu är det dags att träffa lillsnyggingen igen, jag hoppas att jag får träffa honom (ja, och er...) nästa helg? kramkram

2009-09-17 / 21:33:16 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback