Max & Bumbon

I förrgår kom max Bumbo stol med posten :)
Idag provade vi den riktigt, och han orkade sitta rätt länge i den tycker jag. Max har än inte så jätte koll på sitt huvud så jag vågade inte låta honom sitta mer än kanske 10min i den, sen blir han säkert väldigt trött i ryggen att sitta så.
Man iallafall så gick det jätte bra och jag tror absolut att det kommer bli mer och mer populär hos honom. Han kan vara med på ett helt annat sätt när han sitter i den.



   



                               

.
Publicerat i ...:MAX:..., 2009-05-14 / 13:42:40

  
Skrivet av: Frida

Åhh han är ju skit duktig ju! Sötunge:)

Jag älskar den där färgen, bra val Elin:)

Kraaam

2009-05-14 / 15:46:14 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Jossan Lennartsson

Gud så sööt han är.. De där var en smart grej.. :)

2009-05-14 / 17:35:51 ,   Bloggadress: http://jossanlennartsson.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Vilka härliga bilder!



Först måste du kolla så att videon inte ligger som "privat", utan att alla kan se den.



Om den redan är okej där så är det bara att klicka på ikonen EMBED uppe till höger på själva filmen. Du kopierar allt som kommer upp i rutan.

När du ska göra ett nytt inlägg finns det en knapp som heter HTML, klicka upp den. I rutan klistrar du in texten du just kopierat. Tryck på knappen "uppdatera". Klart!



Hoppas du hänger med :)

2009-05-15 / 22:32:46 ,   Bloggadress: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback