3 Månader

Igår blev lilla älsklingen hela 3månader gammal.
Dagen till äran fick han sova borta för första gången. Max sov hos mormor och morfar då mamma å pappa skulle iväg på 25års fest. För mamma Elin blev det inte mycket till fest då huvudvärken tog över så det blev horisontal läge på Hökens soffa vid 12 tiden. Så kan det vara.... Var ju ett tag sedan den kom in några alkohol haltiga drycker i min "lilla" kropp så därav huvudvärken kanske... vad vet jag.

Nog om oss.
Max har nu sedan lite mer en än 1vecka sovigt grymt bra om nätterna. Har inte vågat skriva det tidigare, men nu när det
har upprepat sej under 1veckas tid kan jag glatt skriva att han nu sover hela nätter :D
Han äter sista slurken mat mellan 20-22 sen är han nöjd tills klockan visar 5-6 :D Å det är ju en bra stund det :)
Sen somnar han om tills han vaknar igen vid 7-8. Då är det nog sovogt tycker max och vill upp :D Men då är jag nog utvilad så det brukar gå bra att kliva upp. Jag ve ju att efter ca2-3timmar vaken vill han gärna sova en stund igen.

Mer då. Jo vi har en son som verkar var kungen av bröst, det är rätt fantastiskt hur han hantera ett bröst. haha
Det slickas, dras, sugs, nussas, taffsas på alla möjliga vis. Haha ja det är svårt att förklara men det verkar som om han vet vad han ska göra för att få ut mjölken eller mysa på bästa sätt :D

Då min Nikon kamera inte längre existerar måste jag rota fram en 3månaders bild från min mobil. Det orkar jag inte nu så ni får hålla koll här så ska jag lägga ut en bild.................imorgon, kan vi väl fixa det ;)

Nu ska jag nussa lite med min son, måste ju ta igen tiden jag missat nu när han sovigt borta :)

.

Publicerat i ...:MAX:..., 2009-05-24 / 19:54:03

  
Skrivet av: Frida

Hihi....de är bra att lära sej i tid:) Han kommer väl bli världens tjejtjusare när han blir äldre kan jag gissa;)

Pösss på er!

2009-05-24 / 22:43:43 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: simone

ja gud va fort det går med dom! hihihi vilken cool frisyr han har;)

2009-05-27 / 09:09:11 ,   Bloggadress: http://simone20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback