Sömn

TJOHO
Igår släckte jag lampan kl 22, Max fick sitt sista mål mat vid 21.30.
Av min förvåning vaknade jag vid halv 3 av att han ville ha mat :D tjoho.
Han sov alltså 5timmar innan han vaknade och ville ha mat :D
Satt uppe ett tag med honom då, kände mej så utvillad så han fick ligga en stund i min famn också efter att han ätit, så vid halv 4 var lampan släckt igen. Sen sov våran go korv ända till halv 8 imorse.
Hoppas det fortsätter såhär nu och att det börjar gå åt rätt håll med att äta på natten. Hoppas inte bara att det var en engångs grej...

Nu ligger han här bredvid mej i soffen å halv sover :)
Så det ska nog till och bli lite frukost för mej nu.

Det här kommer bli en bra dag känner jag :D haha

.
Publicerat i ...:MAX:..., 2009-03-27 / 09:21:39

  
Skrivet av: Nina

Vad härligt, ja visst gör det otroligt mycket när man får sova bara lite extra, hoppas det håller i sig! Hade tänkt promenera till dig igår men eftersom ni skulle in till Bollnäs och fota så tar jag det till veckan istället.



Ha det gott!

2009-03-27 / 09:24:28 ,   Bloggadress: http://ninaihallbo.blogg.se/
Skrivet av: Mela

härligt att få sova =)

men visst går tiden så sjukt mycket snabbare nu när han är ute i de fria och inte instängd i ens mage? =D

2009-03-27 / 12:00:35 ,   Bloggadress: http://nevertheless.webblogg.se/
Skrivet av: Frida

Härligt!Va roligt....nu är de bara att hålla tummarna för att de håller i sej:)

Hoppas att de gick bra på fotograferingen idag.

Ha de bra! Kraaam

2009-03-27 / 17:35:49 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback