Objektiv

Som vanligt så var det ett tag sedan jag skrev igen :/ Var väl nästan 1vecka sen sist.
Lille Max har hunnit blivigt 1månad redan. I Måndags t.o.m, stora killen våran.
Tänk att dom växer så fort på bara 1månad, tycker han är jätte stor redan.

Imorgon ska vi ner på stan och fota oss för ljusnan också, ja jag vet de är lite sent men bättre sent än aldrig :)
Så våran plutt kommer nästan vara 6veckor när det kommer med i ljusnan :/ så kan det gå.

Igår var jag och Max ner på stan och hämtade hem mitt nya objektiv också, har länge velat ha ett till objektiv med större zoom då jag knäpper mycket kort när jag är på skotercross, då vill jag ha lång zoom så jag slipper hänga ute i banan för att få de kort jag vill ha. Så denna säsong har det tyvärr blivigt så lite knäppt för att jag tyckt det varit så tråkigt när jag inte får några bra bilder. Men nu när jag fick massa presentkort på expert i födelsedags present slog jag till, så nu kommer det säkert bli fart på fotograferingen igen :D


                                         TAMRON 18-200/3,5-6,3 A14

              
Jag                                          Sambon Daniel           "brorsan" Leif                Leif igen


.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-03-26 / 10:14:35

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback