Jag blir så j-vla förbannad...

ja nu ska jag ta och lätta mitt hjärta för jag blir så arg, ledsen, besviken. Jag får så ont i bröstet när jag tänker på det, får  sån panik ångest när jag tänker på min stackars syster.
Hur kan en människa vara så ond mot henne, det svider i mitt hjärta verkligen.

Hur kan man vrida och vända på precis allt så hans handlingar ger ångest i hennes kropp. Näe jag blir så j-vla förbannad. Aldrig blir hon av med denna människa heller. Hon måste i resten av sitt liv träffa på honom, den person som förstör hennes liv.
Jag hoppas iallafall att jag aldrig mer behöver träffa denna person, denna person som sårar min syster nå så grymt.

Näe herregud just nu är jag så arg så jag kan inte skriva nå mer än att jag är så förbannad, får inte ur mej nå annat.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-03-29 / 22:18:16

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback