Första skotercross tävlingen...

...utanför magen,
Igår var vi iväg till Ö-vik på en liten tävling som sambon skulle köra.
Var kanske inte det närmaste stället såhär första gången, men det gick hemskt bra tycker jag.
Vi klev upp vid en halv 4, då fick Max lite mat sen bar det iväg. Skulle pumpa ut lite bröstmjölk kvällen innan som vi kunde ge honom i bilbarnstolen istället för att stanna påvägen upp. Men jag vet inte vad det blev för jag fick inte ut någonting (?) jo lite men inte alls som för då jag lätt pumpade ur 1flaska.
Det var bara att ge upp.
Men under resans gång lyckades jag faktiskt pumpa ur en flaska som han fick vid en 6 halv 7 tiden. Var inte alls lika mysigt som mammas bröst men han fick i sej lite iallafall. Blev dock ett litet stopp på vägen upp ändå för det ska ju bytas blöja också.
Men annars sov han hela bilresan på nästan 4timmar, duktiga killen.

Väl framme satt jag och max mycket i bussen i depån. Hade inte med mej vagnen för den fick inte plats åsså trodde jag inte att det skulle gå att köra nån vagn i depån, dels pg.a oväsnet och dels för jag trodde det skulle vara lite halv sörjigt. Men nu i efterhand hade det gått jätte bra, vi stod alldeles längs ut så där var det inge oväsen plus att man stod en bra bit från banan som publik.
En sväng mitt på dagen när solen tittade fram blev han inlindad i en stor fleece filt så bar det iväg till publik platsen :D
Och han bara låg där i min famn och mös, och inte skulle jag ha klagat om jag fick ligga sådär i någons famn heller :)

Ja så nu vet vi att det än sålänge inte är några problem att åka på skotercross :) Vet inte vart nästa tävling är för sambon, men nu kan man ju överväga att följa med iallafall :)

.
Publicerat i ...:MAX:..., 2009-03-08 / 10:46:04

  
Skrivet av: Frida

Jag vill ALLT!



Vad bra att de gick bra för er att följa med. Kanske ska köpa ett par hörselkåpor, dom kommer väl komma till pass i många år framöver:)

Ha de bra!

2009-03-08 / 12:06:19 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback