9 MARS

Idag skulle våran lilla Max egentligen kommit till denna värld då vi hade BF, istället har han idag blivigt 2veckor gammal :) stora killen ;)
Har varit super fint väder idag så jag och Max gick ut på en promenad vid 13tiden efter en morgon med många sura miner från vår lille ögonsten.

Men han somnade till så jag kunde duscha och göra mej klar för ännu en dag :)
Sen bara sov och sov han, jag flytta över honom till vagnen åsså bar det iväg ut på en promenad. Vi gick inte så länge, kanske var ute 1timmer eller nå.
När vi kom hem sov han fortfarande som en liten prins så jag skottade av en ruta bak på altanen så fick han ligga där ute.
Så idag är det första gången han låg och sov i vagnen utomhus, och det gick jätte bra. Han sov nog 1timme där ute också :)




Annars så fyller min älskade systerson WILLIAM hela 3 år idag :)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Mosters lilla go gris har börjat blivigt en stor kille nu



     

.
Publicerat i ...:MAX:..., 2009-03-09 / 18:09:46

  
Skrivet av: Frida

Ojoj de var en liten tröttis idag:) Sötsnöre!

Å grattis till William förstås.

Kraaam

2009-03-09 / 18:21:42 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

tack så mycket :)

2009-03-09 / 21:25:43 ,
Skrivet av: Frida

Ja de var synd....det var lätt den roligaste dagen i mitt liv:)

Kraaam

2009-03-09 / 22:25:47 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback