Balen 2009

Idag var vi ner på balen. Jag skulle agera lite fotograf åt Daniels kusin EMELIE.
Hemskt tråkigt för alla bal deltagare då vädergudarna beslöt att det skulle bli regn :(
Blir inte alls några roliga bilder när det är sånt här mörkt å blött väder.
Sen att folk är som tokiga vid entrèn gör inte det lättare att ta kort. gjorde iallafall mitt bästa med kameran och måste tyvärrr säga att jag inte alls är nöjd med korten :(
Har suttit vid min dator och trixat lite med färgerna för att försöka få bilderna att inte vara så grå och tråkiga.

Tänkte iallafall bjuda på några bilder på otroligt vackra Emelie. Jag hoppas dom blir nöjda med några bilder jag tog iallafall.



                                               



Tror jag lyckats med att få lite mer färg och värme i bilderna.
 
.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-06-04 / 21:34:54

  
Skrivet av: Frida

Tack vad du är snäll, de låter ju inte så dumt:)

De är sista avsnittet å allt va??

Kraaam

2009-06-09 / 20:59:16 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Mela

Picasa

paint.net

picnik

är det mest :-)



Mmm börjar närma sig nu! Ska börja packa nu i veckan, så man verkligen är säker på att allt som verkligen måste med kommer med!

Passande med skatteåterbäringen så här inför resan oxå! :-) Kunna inte komma bättre till än nu!



Hehe då är han snabbare än mig iaf jhu ;) jag är 23½och har aldrig ens suttit på en skoter jag! :o hehe



Sen finns de ju lite mer att göra här än uppe hos er :) Vi funderar på att ta en dag på Järvzoo i sommar kanske vi, ni får väl haka på då om det blir av! :) Blir ju ett litet äventyr iaf! =D

2009-06-10 / 01:42:46 ,   Bloggadress: http://www.mikaelajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback