V.30

(2009-01-02)
Vecka 30+3

Ja nu är det bara en 10veckor kvar :| hua det närmar sej fort nu.

Tid för första "föräldra kurs" har vi fått också. den 13jan äger det rum, ska bli kul tycker jag, men pappa Daniel försöker slingra sej ur det.
Tror han tycker det blir jobbigt å fråga chefen om ledigt. Fast det ska inte vara nå problem för han kan inte neka honom ledigt när han ska på det har jag hört. Fullt betalt ska han ha fast han är ledig för att gå på det också. 

Nu börjar det bli riktigt jobbigt med magen tycker jag å, men jag borde kanske inte börja klaga redan......... men jag tycker verkligen att det är jobbigt.
Kan man inte få vara smidig för bara en stund nån gång ibland. Inte änns skönt å mysa ner sej i soffan hemma. man ska gärna halv ligga för när magen drar ihop sej å blir stenhård så tar det lixom i mot revbenen.
Har sagt till daniel att kommer det växa mycket mer uppåt så kommer mina revben sprättas ut, känns så.
Världsliga problem jag harva?!!! haha :) 

Drömmer mycket gör jag nu också, men till skillnad från alla andra som är gravid (verkar det som) så drömmer inte jag nå om lilla "Kulan".
I natt te.x så drömde jag att jag var å träna skotercross på min underbara Cat. Men efter en dags träning kom jag på att jag var gravid å jag hade fått ett blåmärke på magen, vilket betyder att jag måste ha slagit i magen så då jag blev lite rädd. Så "kulan" var ju med i drömmen men kanske inte så som h*n borde ha varit med :/
Inte för att jag ser så allvarligt i att jag inte drömmer om "Kulan".
Kommer kanske nån dag det också :)

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2009-01-02 / 11:34:12

  
Skrivet av: Frida

Jag förstår inte att det går så fort, tycker vi nyss fick reda på det:)

Kraaam

2009-01-02 / 12:36:27 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Då får jag önska dig God Fortsättning! :)



10 veckor bara... Pang tjong säger de bara så har dom gått. Hoppas att de löste sig med sjukskrivningen å så.

2009-01-02 / 19:09:26 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Jo de är sant. De är väl så vi har tänkt, men de är bra de att vi är så sjukt många som läser till förskollärare så jag börjar bli nervös. Vi kommer vara många som slåss om samma jobb. Men ja...vi får se....vi läre väl inte kunna hålla oss, antar jag:)

Kraaam

2009-01-02 / 21:40:15 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Hihi:) nää antagligen inte.

Hur fan lyckades du få in headern när du gjorde om din blogg. JAg följer instruktionerna på den däe sidan du hittade din men de funkar ändå inte!!

2009-01-02 / 21:57:58 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Är fortfarande i byn.

Ja du jag spar å ändrar stilmallar hit å dit men de jag inte fattar är var jag ska kopiera in bilderna till headern. de som står där finns inre i min stil mall. Men antagigen gör jag fel.

Ska åka hem å försöka på min dator nu.

kraam

2009-01-02 / 22:23:46 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Jaaa Elin, de gjorde i alla fall jag oxå! Ni får inte hålla på å svika gruppen så där;)

Kraam

2009-01-03 / 17:55:32 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Hihi...låter som ett rikigt äventyr det där:)

JAg ska nog ta bort lite tomtar i dag å sen får vi se när resten åker.

Kraaam

2009-01-04 / 12:59:55 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback