forts. V.32

(2009-01-17)
Vecka 32+3

Ja äntligen lördag så man kan vila upp sej. Har inte varit en rolig vecka för min rygg och ljumske/bäcken.
Trodde att det skulle vara bra idag när jag bara skulle ta det lugnt.
Full fart har det varit i magen hela dagen. Det puttas, knuffas å sparkas hela tiden, mest upp mot höger revben och neråt bäckenet. Istortsett aldrig något på vänster sida, verkar inte gilla att ligga på den sidan :/

När jag trodde att jag klarat av denna dag bra vad gällande ilandet i ljumske/bäcken började det. Efter kl 14 satte det igång å blir bara värre å värre framåt kvällen. Nu sitter jag bara i soffen å det kan ila till nå grymt på vänster sida och lite ibland på höger. man rör sej i snigel fart å som om man.............. ja som om man har skitigt på sej helt enkelt :/ haha
Ibland kan det stråla till i de nedre regioner också så man kan tro att det ska titta ut en hand eller fot ibland, haha
Tror att lilla "Kulan" håller på å retas å pillar på några nerver ibland. :)

På onsdag ska vi till BM så då ska jag fråga vad det kan vara, om det kan vara foglossning. Är det de så är jag den första av Granath brudarna att få det :/ TYPISKT!

Näe nu ska det kollas vidare på Körslaget med Team Hanna


Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2009-01-17 / 20:56:04

  
Skrivet av: Lina

Undra om inte jag hade lningar också, har för mig de. Har den lagt sig med huvudet neråt? Har för mig att de är därför de ilar. Foglossning hade jag med och de kändes som träningsvärk på insidan av låret ganska högt upp, minns att de var ganska jobbigt och vända sig i sängen, kändes som allting skulle gå av. Upp mot revbenen sparkade Theo också och de var inte skönt, ännu värre vart de när man fick en sammandragning. Hoppas allt är bra annars!

2009-01-17 / 21:45:35 ,   Bloggadress: http://liinadahlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback