???FLICKA - POJKE???

Det har börjas prata om det blir en FLICKA (9) eller POJKE (12) och självklart måste jag få det svart på vitt :)

   ¤ Mormor Vivi-Ann: FLICKA (börjat ångra sej och tror nu på en POJKE)
¤ Morfar Benny: FLICKA
¤ Farmor Anna-märta: FLICKA --- 28 FEB
¤ Farfar Esbjörn: ----- 22 FEB

¤ Frida (Tvillingsyrran): FLICKA --- 5 MARS
¤
Helène (syster): FLICKA
   ¤
Nettan (syster): FLICKA (börjat ångra sej och tror nu på en POJKE)
¤ Leif ("bror"): Ej gissat på något kön men han tror "kulan" tittar ut den 16-17 FEB
¤ Anja (sytersotter 5år) FLICKA
   ¤
William (systerson blir 3år då jag har BF) POJKE
   ¤
Linda (kusin): POJKE --- 18 FEB

¤ Frida ("Hällbo-ligan"): FLICKA  --- 4-5 FEB eller 12 FEB, fortsätter gissa å tror nu 19 FEB
   ¤ Lars ("Hällbo-ligan"): POJKE  ---  21 FEB

   ¤ Lina Dahlöf: POJKE
   ¤ Petra Lindeborg (skotercross): POJKE
   ¤ Lars Lindblom: POJKE
   ¤ Yoyo (klasskamrat från Åre): POJKE --- 25 FEB
   ¤ Elin Spinnars (arb. kamrat): POJKE --- 21 FEB
¤
 Mikaela (klasskamrat): FLICKA ---3 MARS eller 14 MARS
   ¤
Anonym: POJKE --- 7 MARS
¤
Carro (barndoms vän): FLICKA --- 9 MARS
¤
Therese H: FLICKA --- 25 FEB
   ¤ Ewe (underbar vän): POJKE --- 6 MARS

Lämna en kommentar om du vill vara med och gissa :)
Ni kan sedan lätt kolla om det uppdaterats nå genom att klicka på "...:FLICKA ? POJKE:..." här till höger



DET BLEV ALLTSÅ EN LITEM MAX WIDAR SOM TITTADE UT DEN 23 FEBRUARI


Publicerat i ...:FLICKA ? POJKE:..., 2009-01-27 / 19:30:06

  
Skrivet av: Frida

Nämen va fan är det här....har alla börjat tro på att de blir en kille nu?!

Nää jag håller stenhårt på Agnes...nån måtta får de väl vara;)

Kraaaam

2009-01-27 / 22:15:20 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Tack:)

Ja de blir väl lite kämpigt för honom nu:)

Kraaam

2009-01-28 / 14:03:05 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

jag tror fortfarande på tjej..... man får inte ändra sig.... säger att det är en pojk mage men håller vid tjej ändå... för jag har ju sagt det... man får bara inte ändra sig.... sen får du barn torsdagen den 5 mars....

2009-01-28 / 15:06:12 ,
Skrivet av: Yoyo

Jag tror han kommer den 25 Feb..Garanterat.. Min ´lille ernst:)

2009-01-29 / 11:13:11 ,   Bloggadress: http://johannamh.blogg.se/
Skrivet av: Elin S

Jag tror att de blir en pojk..21 feb ;)

2009-01-29 / 21:11:55 ,
Skrivet av: Mela

hmmm jag tror nog faktiskt nästan på en liten tjej hehe :-) En liten tjej och runt 3,e mars tror jag hon håller sig kvar... 3,e eller 14,e mars.. men hon orkar nog inte vänta till 14,e men kanske kanske hehe :-D

2009-02-08 / 11:56:16 ,   Bloggadress: http://nevertheless.webblogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag gissar på att det blir en pojke och jag chansar på att du får den 7:e mars. Inte för att jag vet när du har bf men chansar iaf ;) Hehe.

2009-02-12 / 19:09:08 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback