OM OSS!

Ett roligt inlägg jag hittade hos MIKAELA


Vad heter ni?

Elin Granath & Daniel Lindblom

Hur träffades ni? 
Sprang på honom på Tranan här i Bollnäs och kände igen honom sen tidigare
 
Är ni förlovade?
Nope

Bor ni ihop?

Japp det gör vi. Vi flyttade ihop ganska fort pg.a att jag skulle göra illa båda fötterna och min lägenhet var inte direkt anpassad för att sitta i rullstol. Vi hade då varit ihop i ca 2veckor :/ Så vårat förhållande sattes på stora prov redan från början.

Har ni barn?
Vi väntar på en liten "Kula" som har BF 9 mars :D

Har båda körkort? 

Ja det har vi.

Kommer du ihåg er första kyss?
hmm det var nog hemma hos mej samma kväll vi träffades. Snabba takter ;)

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Oj, jag tror att det var jag. Han skulle åka till jobbet och det bara flög ur mej när vi skulle säga hej då. Blev rätt chockad av mej själv.

Vem är äldst? 
Daniel, han är ca 2 veckor äldre än mej :)

Vilka stjärntecken är ni?

Vattumän båda två.

Vem fyller först på året?
Daniel (29jan)

Vem är längst?

Daniel

Vem sjunger bäst?
Bäst...... den var svår, vi är lika kass båda två. Men Daniel sjunger MEST iallafall :)

Håller ni i handen på stan?
Nä.... Det är inget för daniel.

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Näe det kan jag inte påstå. Kände nog hans föräldrar mer :)

Blev du kär i första ögonkastet?
Näe hade ingen tanke på det, är nog tack vare Daniel som vi är tillsammans. Men kanske vid andra träffen började känslorna komma, sen var det klart :D Då var jag förälskad!

Har ni någon speciell låt?
Nä tror inte det..

Har ni några "fri kort"?
Näe du det är inget för oss tror jag.

Har ni varit utomlands tillammans?
Näe det har vi inte hunnit med, skoterfantaster som vi är så går alla pengar till det. Men har börjat fundera på att spara till en thailands resa då mamma funderar på att fira sin 60års fest där. Norge har vi ju varit men räknas det verkligen.

Vilket är ert bästa minne?
Måste nog vara den dagen jag plussade.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Inte mycket. Vi sitter väl framför tvn eller nå.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Oftast. Eller inte när vi ses kanske men när vi ska åka ifrån varandra. Men där har jag fått lära upp Daniel bra, nu har han äntligen fått in rutinen att han ska pussa hejdå :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej det tycker jag inte, eller det var väl en 15km iallafall

Blir du lätt svartsjuk? 
Näe det tycker jag inte 

Brukar ni bråka?
Nästan aldrig. Små gnabb kan det väl bli ibland men inte så det är så stort så jag kan kalla det bråka

Ringer eller SMS:ar ni mest?

Sms,ar

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Daniels ögon är ju världens underbaraste.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Inte direkt prata, men jag kan ge ifrån mej några konstiga ljud ibland har jag fått höra :)

.

Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-02-08 / 12:12:45

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback