forts. V.34

(2009-02-01)
Vecka 34+5

Snart kliver vi in i 35 hela veckor. FRÄÄÄNT :)
Inatt drömde jag iallafall om lilla "Kulan" också :) var väl på tiden tycker jag.
Drömde att jag födde "Kulan" på Bollnäs BB (?) fort gick det å gjorde inte det minsta ont :) haha
Det var en liten Agnes som kom ut då, 3veckor för tidigt kom hon. Så vi får se vad som händer om 2veckor, om min dröm är en gnutta sann :)

För övrigt så sväller jag som en boll nu tycker jag, har blivigt nå grymt törstig å dricker en massa vätska. Börjar synas å kännas på bl.a händer, fötter och ansiktet :(
Inte alls kul tycker jag.

Hämta våran nya cresent vagn ska vi nog göra i eftermiddag också. Ska bli skönt att få hem den tycker jag. Många säger att den kan man hämta efter att "Kulan" är född för det är inget man använder de första dagarna men jag tycker det ska bli skönt att få det gjort. Känns som man kommer ha annat i huvudet när "Kulan" är född.

Ha en bra dag!



.
Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2009-02-01 / 11:45:07

  
Skrivet av: Frida

Klart du ska hämta vagnen....den måste ju provrullas:)

Ha de bra!

2009-02-01 / 16:34:02 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Ska flytta till Blomkransen :)

2009-02-01 / 19:32:12 ,   Bloggadress: http://liinadahlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback