BB VÄSKAN

Jadu nästan så det är dags att fundera vad man ska packa i BB VÄSKAN nu tror jag, var och tvättade alla bäbiskläder idag så nu är det klart iallafall.
Men åter till frågan -VAD SKA MAN HA MED SEJ?
Detta har jag kommit på, något jag har missat?

Kan packas snart nog:

X  *Förlossningsbrev + blodgrupps papperet 
X  *Bebiskläder 
    *Filt till "Kulan
    *Mynt
X  *Lypsyl
X  *Patientbricka
X  *Stadig BH
X  *Trosor + strumpor
X  *Napp
X  *Bindor
    *Foppatofflor
X  *Ombyte till gubben
X  *Mobil laddare

Ska packas innan vi åker:

    *Mobiltelefon
    *Necessär -Deo
                     -Shampoo + balsam
X                   -Tandborste + tandkräm
                     -Hårborste
    *Bilbarnstol
    *Kameran
    *Frukt, dricka, godis eller nått

.
Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2009-02-14 / 19:11:07

  
Skrivet av: Lina

Tror nog du fått med allt, kan inte komma på något som du glömt. Nappar kanske utifall ni får en som vill tutta ofta. Jag hade bestämt mig för att inte ha det med Theo ville äta så ofta och allra helst på nätterna så vi sickade besökarna och köpa med nappar :) Vart hade ni tänkt åka då?

2009-02-14 / 19:44:27 ,   Bloggadress: http://liinadahlof.blogg.se/
Skrivet av: Cissi

Ta med nattbindor, bb bindor är inge vidare alls! När jag fick min första tänkte jag varför tippsa ingen mig om att ta med egna bindor=) så nu andra gången hade jag packat med mig sånna=)

2009-02-14 / 21:07:36 ,   Bloggadress: http://cillaz.blogg.se/
Skrivet av: Catta

Jag hade med mej foppatofflor! Det var kanon, inte så kul/skönt att gå omkring i strumpfötterna eller uteskorna. Sen så packade vi ner lite ombyte till pappan oxå utifall det skulle bli långdragen förlossning o han ville duscha eller något sådant.

Lycka till!

2009-02-15 / 08:28:09 ,   Bloggadress: http://catttaengman.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Signe tuttade också nästan hela andra natten. Det är då deras hungerkänslor börjar komma igång så då kan de vilja amma mycket. Men jag trodde det var viktigt att de fick göra det? Så att mjölken rinner till. Sen säger de att det är rätt viktigt att inte ge napp innan amningen fungerar, just för att det är två olika sugtekniker. Signe fick testa napp när hon var fem dagar om jag inte minns fel. Jag hade också med mig napp på BB men den använde jag inte alls, även fast hon tuttade mellan 23-04 :)

2009-02-15 / 18:57:57 ,   Bloggadress: http://fofroridoda.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ååh snart så! Himla avis. Längtar till oktober! :) Du anar inte vad du kommer få uppleva människa! :) Sååå avis! Lycka till :D

2009-02-21 / 22:38:44 ,

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback