Vart har jag tagit vägen???

...Fy nu har jag kommit i en blogg svacka igen.
Vad händer i mitt liv nu då?

Max bara växer å växer, solen strålar ute så han har varit ute så passa att han bokstavligt talat har smakat på vinden :D Han smaskade och slickade sej om munnen (det gör ha i.o.f i vanliga fall också, men men)

I går var Max och jag och titta på när pappa körde lite cross i Eriknäsbo. På plats var även kusinerna Alexander och William, Morbror Leif, mostrarna Nettan och Frida :)
Tittade även på när William testade att köra på bana med sin 4-hjuling. Gick bra tills han blev omkörd av en större kille på cross. Det blev han sur över och ville inte köra nå mer. När killen kört av banan var han reda att åka ut ovh "träna" lite mer :D
Så blir det när mamma Frida vägrar ta bort strypningen :) Men han har rätt inställning tycker jag, haha

Idag har vi inte gjort så mycket. Max halv sov hela förmiddagen. Vid halv 4 tiden bestämmde Max och jag oss för att gå över till Farmor och Farfar en stund. Blev jag bjuden på Pannkaka med sylt å grädde. Satt inte alls fel ska jag säga :D

Lite senare efter maten kom min syster Helène, magnus och Anja över.
Magnus ville se Esbjörns nya GPR system på Suzukin. Då blev det fika och massa lek mellan Anja och hunden Truls. Tror Truls har hittat en ny lek kamrat :D

Max låg och var nöjd hela tiden........... ja nästan hela tiden iallafall.
Som vanligt mår Max som bäst när han ligger i Farfars famn, då dom går runt och pratar och tittar på massa saker :D

Max fick lite nya kläder från farmor och farfar,
han har även fått en svart Bobby Car tidigare, den har han provsuttit idag :)



Imorgon vette fasiken vad vi ska göra. Vet inte riktigt om min mamma och pappa ska släpa iväg sin husvagn till Orbaden där den ska stå över sommaren, då ska vi väl dit och hjälpa till att sätta upp deras nyinköpta GIGANTISKA förtält.
 

Ska dom inte dit imorgon kanske jag och lille Max ÄNTLIGEN kan träffa Nina och lilla Edla.
Vi bor istortsett grannar men vi har ännu inte lyckats träffas sedan våra små tillskott :/ Undra vad vi har gjort hela tiden....?

Näe nu ska jag nog ta å krypa till kojs å vänta på att Daniel ska komma hem från jobbet, men jag har skrivigt lite kortfattat om vad vi gjort den senaste tiden iallafall. :) GOD NATT!

.
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-04-29 / 23:11:09

  
Skrivet av: Frida

Ja EliN vart har du tagit vägen;)

Vi håller oxå tummarna för att de ska bli lite bättre:)

Ha de bra!

2009-04-30 / 10:14:19 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Mela

ja, tyckte det såg ut som det...

Det är det som Ayla har oxå... Håll koll på hur det växer utifall Max skulle behöva behandling oxå så det slipper bli så stort som det hann bli på Ayla innan hon fick behandling för det.

Om ni har några frågor om det så är de bara att höra av er det vet du :-)

kram

2009-04-30 / 13:33:55 ,   Bloggadress: http://nevertheless.webblogg.se/
Skrivet av: Frida

Hihi ja visst gör han:)

2009-05-02 / 19:52:09 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Mela

haha :-D

Ja hon är ganska så lätt att tycka om faktiskt =)

2009-05-06 / 10:13:17 ,   Bloggadress: http://nevertheless.webblogg.se/
Skrivet av: Frida

Ja visst är de så, jag kan verkligen vara jätte nere i nån timme, men sen så bara vänder det och jag behöver inte hamna där på jätte länge. Knasigt men så är det:)

2009-05-07 / 16:18:46 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback