BVC besök, 7v 3d

Idag var det dags igen, för ett besök på BVC. Men innan besöket hos Inger var det första träffen med föräldragruppen efter att alla bäsar har föds. Det var faktiskt jätte kul att träffa alla igen och se vad det var alla gömde i sina magar :)
Men självklar var Max sötast ;)

Även denna gång var alla väldigt imponerade på Max hår :) haha

Åter till BVC besöket så var det bara det vanliga idag, alltså vägning och mätning.

Frågade även hur hon tyckte det var med torsken på tungan. Jag har inte så stor koll på vad som är mycket eller lite. Ger honom Loka (hittar aldrig wichy) titt som tätt mot torsken men det släpper nästan bara lite för stunden. Men det var inte alls farligt tyckte hon, så det var ju bra. Kör väl på som vanligt med kolsyrat vatten. Skulle det börja klia och sticka på brösten skulle jag gå till Apoteket och fixa nå mot torsken för då har det blivigt så pass att han fört över det på mina bröst. Men det tror och hoppas jag att det inte kommer göra :) Det såg ju som sagt inte så farligt ut just nu så.

Ja jag vet inte om det var så mycket mer på besöket idag

Vikt         Längd      Huvud 
Födsel       3214       51,0          33
3 dagar     2968      
1v 3d         3256                         34,5
2v 3d         3650       52,0          35,6
3v 4d         4230       55,0          36,4
5v 1d         4730       57,0          37,2
7v 3d         5300       58,5          38,0

Ni trodde väl inte att jag skulle glömma siffrorna ;)


Bjuder på bilden som var i tidningen Ljusnan för 2veckor sedan

Publicerat i ...:MAX:..., 2009-04-16 / 20:05:51

  
Skrivet av: Mela

Han e ruskigt lik daniel alltså! =D



Hehe, vi hade ju fått försöka bra länge och haft missfall och skit på vägen dit fasten vi trodde de var säkert redan första gången då de var runt v.15 ca som de hände så vela göra något lite mer speciellt av det hela eftersom jag viste att han skulle vara heelt oförberedd på det :)

2009-04-16 / 20:32:27 ,   Bloggadress: http://nevertheless.webblogg.se/
Skrivet av: Jossan Lennartsson

Gud så fiin bild. Såg den i Ljusnan också.. Stor killen blir då, växer fort.

2009-04-16 / 22:04:43 ,   Bloggadress: http://jossanlennartsson.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Men vad du passar bra i mörkt hår!

2009-04-17 / 17:18:59 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback