Back SM final

Tur att man kan fördriva tiden med att via mobilen gå ut på internet för det är nämligen så att jag, Daniel och Max är ute på en "liten" resa till Över Kalix där Daniel ska köra finalen i back SM. Max och jag håller tummarna om att vi inte åker i onödan då vi hoppas att pappa Daniel ska vinna allt. Då får han en fin vinst summa som han har sagt ska gå till en fin sol semester. Så hoppas hoppas ;-) Efter Över kalix åker vi direkt till Åkersjön där farmor och farfar har hyrt en stuga hela nästa vecka. :-) Så vi blir borta en hel vecka. Trevligt värre. Näe nu måste jag ta och titta på vägen lite, hua jobbigt att sitta och titta ner i mobilen hela tiden.
Publicerat i ...:ALLMÄNT:..., 2009-04-03 / 10:18:32

  
Skrivet av: Sara

Himla fin bild i Ljusnan idag :)

2009-04-03 / 12:49:16 ,   Bloggadress: http://boddanslilla.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Ja de är helt sjukt de där, jag blir snart tokig på den där bilen!!

Härligt med en liten resan. Jag vill oxå åka uppåt igen! Hoppas ni får de mysigt nu då å att Daniel vinner lite pengar åt er:)

LYCKA TILL!

2009-04-03 / 16:35:10 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Ja de blir nog så snart. I morron kommer en snickare hit och ska kolla om vårt nya förslag är genomförbart och är det de så går vi till banken så fort som möjligt och förhoppningsvis så är vi husägare snart:)

Ja jo vi fick nya husdjur i går:) Jätte fina! Lars tar det där på största allvar:p

Ha de så bra där upppe!

Kraaam

2009-04-08 / 19:45:37 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Ja vi har också en cresecnt, men en -07:a.



Ha en bra Påsk!



2009-04-09 / 18:43:58 ,
Skrivet av: Maria

Hallåj. Hm, jag är inte nöjd med bilderna. Känns verkligen som jag skulle behöva gå kurs i både fotografering och en specialkurs på hur min kamera fungerar. Jag köpte en Canon EOS 1000D. Jättenöjd med den :)



Hoppas det gick bra på tävlingen för Daniel och att ni har det trevligt i fjällen.



Kram /M

2009-04-09 / 18:45:03 ,   Bloggadress: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback