V.10

(Vecka 34)
Vecka 10+?

Ja då var det första gången jag skriver här.
Jag har nu klivit in i vecka 10 och har tänkt boka tid på BVC denna vecka.

Har haft mensvärk liknande ända sedan vecka 6 eller nå,
inge illamående men dock lite yrsel nån enstaka gång.
Måste kliva upp minst 1gång varje natt för att uträtta ett litet behov annars blir det hemskt jobbigt på morgonen har jag lärt mej :/
Men det var väl inte så tunga grejer så inte ska jag klaga.
Magen har kännts lite sväld ganska länge. inte mycket men så det har varit obehagligt att
använda "hårda" byxor som te.x jeans.

Första bilden på magen. Är i vecka 10

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-06 / 20:26:19

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback