V.20

(2008-10-27)
Vecka 20+6

Näe nu får jag skämmas, var på tok för länge sedan jag skrev nu :/
Har varit en lugn vecka, i magen iallafall. Har inte gett från sej så många karate sparkar de senaste dagarna.

Tog första järn tabletten idag, hoppas att jag blir lite piggare nu. Har i.o.f varit mycket på jobbet de senaste veckorna så det kan ju vara en bidragande orsak till denna trötthet.

Lite mer presenter har "Kulan" fått också :)
Från farmor och farfar - En gullig lite pyjamas och er cool morgonrock
gammel mormor Ruth - en body med tillhörande byxor

TUSEN TACK för dessa fina saker, Daniel och jag uppskattar det verkligen.

Fråga precis Daniel när vi ska ta å köpa de första kläderna till "Kulan", vi har faktiskt inte gjort det ännu.
Tiden har gått så himla fort den sista tiden så man har lixom inte hängt med i svängarna. Helt sjukt att vi redan har gått 20 fulla veckor, eller fasiken imorgon är det ju 21fulla veckor så tiden rinner ju iväg.
Får ta å åka ner på stan i helgen å se om vi hittar något fint :) En mössa å lite små strumpor kanske vore nått att införskaffa, kommer ju vara kallt när "Kulan" tittar ut.

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-27 / 19:31:24

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback