V.19

(2008-10-20)
Vecka 19+6 

Ja nu har vi varit hos MVC igen :) Idag togs det blodprov, blodtryck, och stick i fingret.
Kollade även hjärtljudet på "Kulan", 147 slag/min :) Dunka på bra därinne :)

Astrid (BM) tyckte även att det var dags att börja med järntabletter, det har sjunkit ganska bra sedan sist.
Det var inte för lågt ännu men hon tyckte det var lika bra att börja eftersom jag är lite trött och seg.
Så jag läre väl ta å införskaffa det då :) 1tablett/dag skulle jag ta.



(2008-10-18 Lör)
Vecka 19+4

Efter många försök fick pappa Daniel igår känna en liten spark från "kulan" :) För liten var den för honom,
Själv så ropade jag ut:
"ÅHH JÄKLAR DEN VAR STOR, DEN MÅSTE DU HA KÄNT?!"
hehe men så kan det vara.
Längtar tills jag kan dela med mej av den känslan till Daniel riktigt.



(2008-10-15 Ons)
Vecka 19+1


Ja nu har jag skött mej och knäppt en till bild på magen.

Rör på sej bra där inne nu tycker jag. Alla säger att det är väldigt tidigt för det men jag känner det tydligt.
Känns inte utifrån ännu.

På måndag ska vi till MVC igen. Ska nog ta blodbrov och grejer för det har vi inte gjort ännu. Hon kunde inte hitta rätt senast med nålen så vi skulle ta det denna gång istället.
Sen hoppas jag på att vi ska få lyssna på "Kulans" lilla hjärta, Hoppas hoppas hoppas :)


Ska försöka masa mej iväg å leta lite mamma kläder också. Det börjar verkligen tryta i garderoben. Nu börjar t.o.m tröjorna vara för korta å tighta.



Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-15 / 22:56:54

  
Skrivet av: Frida

Nu jäklar Elin...nu börjar de på allvar:)

2008-10-16 / 11:01:13 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Guud va roligt för Daniel:)) Snart kommer nog dom stora oxå:)

2008-10-19 / 12:18:01 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback