V.18

(2008-10-12 Sön)
Vecka 18+5

Oj oj nu var ju nästan denna veckan över också. Gud vad det går fort nu.
Känner av sparkarna mer nu tycker jag, K på UL tyckte det var konstigt att jag kände sparkar redan när det är min första graviditet.
Det var 1 vecka sedan så jag blev lite osäker på om det verkligen var sparkar. Men nu är jag helt säker på att det är det. Tycker det kan sparka till riktigt ordentligt ibland.


Magen bara växer å växer, nu syns det verkligen.
Tycker den har blivigt mycket större på bara de senaste 2dagarna.


I Fredags fick pappa-Daniel en liten present av svärmor å svärfar, en liten vit vinter-overall till bäsen :)
Så nu har "Kulan" fått sina första kläder å.


Även en cresent vagn har "kulan" fått av farmor och farfar :)
Den ska vi hämta nån gång i feb är det tänkt :)

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-12 / 18:41:10

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback