V.21

(2008-10-28)
Vecka 21+0

Ja idag har magen visat att den finns. Det har lixom typ krampat till, den blir sten hård åsså spänner det, tror att det kan vara samandragningar. Vet att tvillingsyrran fick det ganska tidigt också när hon gick med William. Ska ta upp det med BM på nästa träff, lika bra att berätta. man vet ju aldrig.

Ännu mer presenter från farmor och farfar har "Kulan" fått också:
ett par sötta tossar,
en vit dress bestående av byxor och luvtröja,
en mys body och
en skön fleece filt med nallar på :)
Tack igen för alla fina kläder.

Farmor Anna-Märta testade med hjälp av en ring och ett snöre om det ligger en Max Vidar eller Agnes i magen, Det visade att det var en Agnes. Får vi se om det stämmer. :)

Och på tal om Max Vidar så behöver ni inte vara oroliga för det är namn som  Pappa Daniel redan har dömt ut :/ 
Själv tycker jag Max är så gulligt och det är efter min pappa som heter det i andra namn, Vidar är efter min morfar, och det namnet har ju kommit tillbaka nu.
Försökte då få nå fint namn efter typ Daniels morfar eller farfar. Dom hette visst Tore och Ture å det var inge namn jag gillade.
Sorry gammel- morfar/farfar.

I veckan som var fick jag även ta ut navel ringen på order av Daniel. Han fick väl nog efter att båda BM Astrid och mina systrar sagt åt mej att hålla koll så den inte dras ut.  Så när vi kom hem bad Daniel mej att jag skulle ta ut den, tog emot att jag skulle ta ut den men vad fasiken, 1vecka mer eller mindre spelar ingen roll, för ta ut den måste jag ju inom en snar framtid.

Oj vad jag skrev en massa nu :)
Men nu får det vara nog för idag :) GOD NATT

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-28 / 20:39:44

  
Skrivet av: Frida

Jätte härliga namn...Vidar är jätte fint!

Kraaaam

2008-10-28 / 21:50:31 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Du har fått en utmärkelse av mej. Kolla min bloggen:)

Kraaam

2008-10-31 / 17:29:19 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Hej hopp!

Du har blivit utmanad av mej:) Kolla min blogg

Kraaam

2008-11-04 / 16:24:07 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ha, ha... det är roligt det där med ringen. Det stämde inte för mig, kan jag säga. Det skulle blivit en pojke men blev en tjej. Den här gången visar den en tjej men jag tror det blir en pojke. Men på min häst stämde det s.



Jag har samma problem med namn... kommit på flera stycken jag kan tänka mig och några som jag verkligen skulle vilja ha. Men så kommer det ett kort "nä" från gubben. Så nu har jag sagt att han får komma på ett namn och det ska vara färdigt före jul.



Jag lägger till din blogg bland våra länkar så jag kan komma ihåg å gå in här fler gånger.



/Maria

2008-11-10 / 19:30:28 ,   Bloggadress: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback