V.17

(2008-10-06 Mån)
Vecka 17+6

Nu har vi varit på UL, Gud så kul det var att se.
Den lilla krabaten ville inte ligga stilla en sekund. Så vad såg vi. En rygg rad klart å tydligt, Hjärtat (hade 4väggar) kissblåsan, magsäcken vilket visade att h*n svalde fostervatten och kissade. Armar och ben sprattlade på och vi lyckas få se en hand i riktig närbild. Såg även när käken rörde sej, det var fränt :) Även en bra bild på ansiktet lyckades K hitta på :)
Ja nu har jag säkert missat en massa saker, men lite fick jag ju ner iallafall.

En dag fick jag hoppa tillbaka så nu är datumet svart på vitt samma datum som när min tvillingsyrras son föddes, 9mars.

         
17+6


17+6. Här kan man se ryggrad, 
ett litet hjärta och kissblåsan bl.a



(2008-10-02 Tors)
Vecka 17+3 

Ja tiden rullar på.
I veckan har jag fått bevis på att det börjar synas på magen då en gammal kund på jobbet gratulerade mej utan att jag sagt nå, och idag sa en kvinnlig kund "ja jag ser att du ska ha bäbis".
Tihi är lite småroligt tycker jag, börjar ju bli mer verkligt nu tycker jag.

Tycker att magen börjar knöla lite mer nu å. Spänner lixom till lite då och då.


17+3

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-06 / 20:57:18

  
Skrivet av: Frida

Måste ju skriva en kommetar här också så du har fått en:)

Kramisar

2008-10-08 / 16:04:02 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback