V.13

(2008-09-02 Tis)
Vecka 13+0

Ja igår måndag var jag å sambon till MVC för våran inskrivning. Fick vi göra ett UL :D Blev en snabbis bara men där fick vi se ett hjärta som slog, lite sprattel, hon mätte även längden och sa att det såg ut som om vi var i vecka 13+0
Så jag hade inte räknat så himla galet, jag hade räknat i att jag skulle vara i vecka 12+2.

Annars var det väl inget mer speciellt som hände, fick ta lite prover å allt såg bra ut :)

I helgen släppte vi bomben hos vänner och släktingar :) Helt plötsligt känner man sej mer gravid när man har börjat berätta :)
Över min stora förvåning hade varken mamma eller pappa nån aning om att vi väntade barn. Dom har varit så duktiga på det när deras tidigare barnbarn var påväg. Men det tycker jag bara var roligt, då hade jag lyckats dölja det bra :)


13+4

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-06 / 20:36:54

  
Skrivet av: M a d d e l u t t e n

Fick du göra ett vanligt UL så pass tidigt i graviditeten? =)

2009-09-02 / 12:40:42 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback