V.11

(2008-08-26 Tors)
vecka 11+3

I förrgår bokade jag äntligen tid hos MVC fast jag haft många motgångar med deras öppettider som inte behaga vara den samma som stod på internet.
Men på måndag ska vi dit iallafall.
Nå ul verkar jag inte få göra än iallafall. Fast jag ska fråga igen på måndag på besöket. Hade varit trevligt å gjort det känner jag, dels för att se hur kulan mår och dels för att få ett riktigt datum på hur långt gången jag är. Har igentligen noll koll nu :/

Annars då, jo jag sväller vidare, nu börjar det bli väldigt jobbigt med byxor och tröjor. Va--n ska man köpa så tighta kläder för?!
Riktigt obekvämt börjar det bli...... och svårt att dölja för familj och vänner.

Planerar att berätta för familjen på lördag när vi ska ha kräftfest hos syster. Så himla jobbigt att spela berusad (haha)
Önska oss lycka till :)

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-10-06 / 20:34:24

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback