V.25

(2008-11-27)
Vecka 25+2

Jag är hemskt ledsen men det "blidde" ingen bild idag, imorrn kanske ;)

Har varit på ett litet kalas då min morfar ("Possa") fyllde 80år idag...
Blev lite tårta och julmust idag sen på lördag har de närmaste bjudit med honom på en liten häst och vagn tur med lite god julmat och tårta, ska bli riktigt mysigt hoppas jag.

Näe gud nu måste jag springa ut i bilen, köpte julstjärnor på Mobakes idag, men dom glömde jag helt bort så dom står kvar ute i bilen :/ Sen blir det nog att krypa ner till sängs, helt färdig i kroppen idag.



(2008-11-26)
Vecka 25+1

Sitter nu och väntar på att min älskade sambo ska komma hem från jobbet så varför inte skriva en rad eller två här då :), var ju ett tag sedan.

Börjar känna av lite graviditets krampor nu (men det ska väl börja för mej någon gång å)
Sendragen om nätterna kommer ofta nu om jag inte passar mej, gäller att vara med när det börjas på, så jag tycker att jag klarar mej ur dom ganska bra :)
Mina jäkla hälar börjar känna av de extra kilorna jag har laggt på mej också, inte alls kul de sista dagarna, fötterna är helt slut efter en dag på jobbet. Börjar det redan bli problem med dom så vette fasiken hur det kommer bli lite senare i graviditeten, är ju inte precis så att jag blir lättare.
(lite snabbt för er som inte vet så krossade jag mina hälar för lite över två år sedan när jag körde skotercross, blev en lång rehabilitering med bl.a 12veckor i rullstol. Har aldrig blivigt riktigt bra efter det i fötterna)

Första tabben med magen gjorde jag häromdagen också.

Ställer mej nästan alltid på vågen innan jag kliver in i duschen på morgen, den står lite knasigt till då den står alldeles under badlaks värmaren. Ställde mej på vågen åsså brände det till som satan på magen.
Jajjemensan magen stack ut så pass att jag körde in magen i värmaren vilket resulterade i ett litet brännmärke.
HAHA ja vad ska man säga, klumpigt.
Men nu har jag lärt mej en läxa så nu drar jag ut vågen från värmaren så det inte ska hända igen.

Så nu kom min älskling hem så nu blir det GOD NATT 
(ska försöka ta en ny bild på magen imorgon :) )

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-11-27 / 00:08:16

  
Skrivet av: Frida

Haha..bra jobbat Elin:)

Nu väntar jag bara på att få se dina svar på utmaningen:p Jag måste ju veta vilket fack jag ska stoppa dej i;)

ska nog hem å julpyssla nu:)

Ha de bra...kraaaam

2008-11-27 / 10:12:11 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Men Elin..de är ju bara att skriva att den som känner sej manad att utmana för göra de:)

Jag hade oxå de där problemet i början, men nu är man inne i bloggträsket;)

Ha de...Kraaaam

2008-11-27 / 12:57:37 ,   Bloggadress: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback