V.23

(2008-11-11)
Vecka 23+0

Nu har jag varit duktig och tagit en bild på magen igen. Var ju länge sedan jag fick den med på bild nu.



Ja som ni ser så börjar det synas rätt bra nu. Vart lite chockad själv när jag såg bilden. (Den är ju enorm, haha)

För två dagar sedan såg jag och Daniel för första gången när "Kulan" rörde sej så det syntes utanpå, hela magen gungade till. Var kanske inte det största gunget men det syntes ju iallafall.
Har även börjat känna av ischias värk på höger sida igen :/ Inte så mycket som det var för några veckor sedan. Det kanske är ett tecken på att jag ska ta det lite mer försiktigt, eller?!

Imorgon är det 1 vecka kvar tills vi ska till MVC å mäta mage också. Tycker jag ska bli riktigt spännande. Får vi se om järntabletterna har gett nå resultat också.

Mer kläder från farmor och farfar har kulan fått också :)
¤ 1 ur gullig lurvig overall med öron och svans
¤ 2 små mössor

Jag och Daniel har faktiskt varit duktiga och köpt lite kläder till "kulan" också
¤ 1 beige dress bestående av en tröja och byxor (på tröjan står det Born this cute)
¤ 2 små mössor
¤ 3 par jätte små strumpor
¤ 3 pack kräckdukar man hänger över axeln

Tänk att det kan var så kul med bäbis kläder. Kan sätta mej ner å gå igenom allt vi fått hur ofta som helst. Tänk att dom är så små när dom tittar ut. Även om man skulle få en som väger över 4kg så är dom ju så småa ändå.

Syrran och hennes son William var även här igår och pratade med "Kulan" :)
William var sååååå gullig. Inte för att jag tror att han fattar vad som verkligen är där inne, men han visade god min och spelade med iallafall. haha

Näe nu blir det nog kväller för mej och "Kulan" eller ja jag ska försöka medans "Kulan" passar på att göra dagens övningar innan det blir sovdags :) Men det är ju så mysigt :)
GOD NATT

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-11-11 / 22:41:49

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback