V.22

(2008-11-04)
Vecka 22+0

Ja då har ännu en vecka gått och vi har redan gått 22 fulla veckor. Herregud är det bara jag som tycker att tiden går så himmla fort?
Tyckte att det bara var typ förra veckan vi började berätta för folk, men det var ju faktiskt för ca 10veckor sedan våra nära och kära fick dela vårat underverk :)

Så vad har hänt under den senaste veckan.
SD kommer och är mera tydliga, så "Kulan" får sej några fina massager lite titt som tätt.
Jag tycker även att magen har stannat upp en aning, Tog ju några stora kliv för nån vecka sedan å växte å blev stor.
Men det är nog bara vad jag tycker för kläderna fortsätter å krymper i garderoben så nått måste det ju hända med magen. Magen vill också gärna redan vara ivägen, eller det är väl jag som inte har vant mej över att jag inte kan klämma mej igenom de smalaste utrymmerna längre, grejer som jag sträcker mej efter verkar vara längre bort än jag tror då magen säger stopp så armlängden förkortas en aning. :)
Men det är väl det som är lite av charmen, då är det bara å fnittra till å ta en annan väg runt eller städa undan det framför så man når riktigt :)

Järn tabletterna tycks hjälpa, känner mej iallafall lite piggare om kvällarna. Det uppskattas då jag igentligen är en nattuggla :)

Ja det var väl allt för denna gång.
Ska försöka ta mej i kragen och ta ett foto på magen igen, var ju ett tag sedan det gjordes nu :/

Publicerat i ...:GRAVIDITETEN:..., 2008-11-04 / 19:09:43

  

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback