Falun i bilder

Ja nuuuuu mina vänner har jag snabbt klickat ihop några collage åt er så ni får se hur våran helg varit :)




Först när vi kom fram blev det mat och lite jäsning på balkongen hemma hos Tom


Efter ett litet dopp i Runn var vi bort bjuden på en inflyttnings fest i området där Tom bor.
Där bjöds det på hamburgare, glass och något som släcker törsten :) Trevligt folk i Falun :)


Lite senare begav vi oss ner till båt hamnen så var det dags för en tur med båten.
Vägen dit bjöds på lite stoj, framförallt från herr Finne som bjöd på magar, öl sprut å..... ja vi fick även skåda en kiss paus.




Max tyckte det var väldigt kul och intressant med båt åkning.


När jag satt och gjorde collagen tyckte sambon Daniel att jag skulle göra ett på vatten sprutet. Så jag läre väl göra det då. Så varsågod.


Fantastiska vyer från båten.

Vi hamnade sedan på en altan ett foppatoffel kast från sjön där vi sedan satt hela kvällen å bara njöt. Tills det var dags att dra sej hemmåt igen. Väl i land hamnade vi på inflyttningsfesten igen så jag tror klockan sprang iväg till halv 4-4 innan vi låg i sängen.

Tusen Tack Tom & Frida för att vi fick bomba huset å vara med på massa skoj. Detta måste vi göra om tycker jag.

Publicerat i ...:BILDER:..., 2010-07-14 / 22:42:09

  
Skrivet av: Frida & Tom

Ja men gud vilka fina bilder :) vill ha, vill ha, vill ha, vill ha... Gud vad vi hann mycket fast det var en dag utan stress lixom :) Lite ändring i bloggen är att det heter Runn inte Rönn.

2010-07-15 / 00:11:27 ,
Skrivet av: Madelene & Vincent

Vad fina bilder! :D

Tack för pudret, vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Färgen är kanon! Men det är så himla ovant med puder och tycker inte alls att det är lika täckande.. Men det kanske är en vane sak? Ska prova det imorgon igen.. Vad kostar det?

2010-07-17 / 18:08:44 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Madelene & Vincent

Ja men precis så har det blivit för mig också :p Får testa igen och testa prudukterna tillsammans. Ja färgen var kanon! :D

2010-07-19 / 10:29:36 ,   Bloggadress: http://maddeluttten.blogg.se/
Skrivet av: Helen nybliven mamma

tack tack :)

2010-07-23 / 16:25:18 ,   Bloggadress: http://helenm.blogg.se/
Skrivet av: Cissi & Ludde

Grattis på namnsdagen idag :)

2010-07-31 / 21:43:53 ,   Bloggadress: http://zizziii.blogg.se/
Skrivet av: Frida

Jsg har fått hjälp att... hrm laddat ner det ifrån en rätt omskriven sida... host Så, gratis. :)

2010-08-05 / 18:46:28 ,   Bloggadress: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Din kommentar:

Trackback